Lundell bloggar

Utmärkt, utmärkt, jag kan tänka mig få som passar bättre till att blogga. 

http://www.ulflundell.com/badgers-drift/

Passade mig personligen väldigt bra att upptäcka i dag att Lundell började blogga i lördags, jag fick en Lundellattack i går och jag som vanligtvis bara lyssnar på prat på mina hundpromenader (ljudbok, radioprogram från P1 och poddprogram) lyssnade i stället på 1,2 Lundellskivor (betyder en hel skiva och två låtar på en annan) i går kväll. (Säger någon skiva längre?) 

Plockade fram mitt ex av Allt är i rörelse, som jag aldrig kom mig för att läsa. Men den passar ju in i övrig julomgivning just nu. Finns förstås i pocket, jag råkar ha ett inbundet ex. 

Katten på bilden råkade inte ut för någon levande ljus-olycka.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår