Knausgård till Skavlan

Just som jag tänkt att jag har nog slutat se Skavlan, det är för många gäster jag inte är intresserad av (även om jag blir det ibland medan jag ser, men det känns ändå som smart marknadsföring enbart) och jag gillar inte alltid Skavlans sätt, det kan bli för mycket kvällstidningsrubrik av det. Men nu kommer Karl Ove Knausgård tydligen dit till programmet som sänds på fredag. Så nog vet jag att jag kommer titta...

Jag kan för övrigt säga så här efter att ha läst Knausgård: det känns inte som nån idé att nånsin försöka skriva något själv, för det kan ändå inte bli som han skriver. Man kan säga att vi pratar idol här.

Och apropå... så kommer även Robbie Williams till Skavlan i samma program. Det blir nog rentav så att jag stänger telefonen och låter hunden gå ut på egen hand om han skulle påstå sig bli kissnödig under programmets gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår