Jag upprepar

Gillar inte alls Vårlik. Men jag kommer nog fortsätta lyssna ändå... fast det börjar locka mer att ladda hem Sommarprogram att lyssna på i stället.

Läste i någon blogg att någon började bli less på Torsten Wahlund, som läser böckerna. Kanske stämmer det för mig också. Fast han läste ju de två första så oerhört bra. Men kanske är nyhetens behag över. Eller så är det textens fel, det är liksom inte samma nerv och driv, jag är mest bara less på alla karaktärer. "Och Tove." Om jag får höra det namnet en gång till (och det kommer jag ju, minst 20 gånger till) så kastar jag spelaren i backen.

Jag passar nog verkligen inte att läsa bokserier, jag brukar ju faktiskt undvika det, eller snarare inte vara så jätteintresserad av det.

I veckan var det en dokumentärserie om laestadianism på lokalradion, och det fick mig att vilja läsa Lewis resa av P-O Enquist, så nu har jag lånat den. Jag önskar att jag var en snabbläsare så jag kunde läsa allt så fort jag fick ett infall att göra det.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår