Flikar in en annan bok! Ångström, debutant

Har efter Magnus Utviks recension i SVT:s Gomorron Sverige till slut börjat läsa Och allt är förvridet av Emma Ångström. Den var då så spännande (ej deckarspännande) från första meningen att jag nog måste inse att jag lagt Jordahl åt sidan (fast jag saknar den) för jag bara måste läsa om detta "galna" f.d. par. Handlar om Erik som just skulle fria till sin flickvän Mina, och fick för sig att innan detta skedde skulle han testa hennes kärlek genom att rigga en kille att ragga på henne. Nu bor den nya killen med Mina i Erik och Minas lägenhet, och Erik tillbringar dagar och nätter (mest) med att spionera på dem.

Ändå är jag inte säker på att det varit Erik som åtminstone varit mest galen i deras förhållande. Men vi får verkligen se, jag har ingen aning om hur det ska gå eller vad det ska bli. Jag gillar denna bok verkligen.

Emma Ångström är debutant.

Och jag är ledsen över att jag bara verkar läsa inbundet nu, haha! Men dessa böcker kommer helt säkert att komma ut i pocketutgåvor så småningom. ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår