Mer av Martina Lowden

Läser till min glädje i nummer 1 2010 av ViLÄSER i en kursiverad eftertext till en intervju med Sara Stridsberg gjord av Martina Lowden, att sistnämnda "skriver på en uppföljare till debuten 'Allt'". Mycket glädjande litet smygbesked!

ViLÄSER är för övrigt min favorittidning just nu. Precis den boktidning jag önskade fanns. Gör mig mycket glad också att läsa att Nina Solomin har blivit ny chefredaktör från och med nummer 2, som jag också har hemma men inte hunnit ta tag i ännu. Fastän jag bara har läst en (OK, amen) av Nina Solomins två böcker tänker jag på henne som en av mina favoritförfattare och jag har gillat hennes reportage på kultursidorna i tidningen Vi.

Apropå Sara Stridsberg så har jag hemma hennes Drömfakulteten. Känner mig peppad att läsa den nu också. Oj oj, det är mycket böcker nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår