Borttappad kommentar

Grr, första kommentaren på denna blogg på sisådär 8 månader (i och för sig mindre antal inlägg än månader också), och så verkar det som att jag lyckas att med en snubbeltryckning ta bort den.

Författaren Lina Andersson var vänlig nog att kommentera mitt förra inlägg, och jag vill säga: tack själv, och hoppas att du med ditt flyt i språket och goda minne skriver mera!

Detta var nog dock spiken i kistan för Mest pocket på Blogger, jag har varit irriterad länge på denna bloggplats, som inte verkar passa framför allt mina mobila enheter. Jag får återkomma med vart jag tar vägen med mitt bokprat.

Kommentarer

  1. Säger tack igen. Dina ord värmer.
    Kan vara så att det är mallen du har som stökar. Min erfarenhet är att dynamiska vyer är dryga när det gäller att kommentera och göra annat

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-)
      Och jaså, jag som bytte tema/mall nyligt för att bloggen skulle kännas mindre stökig. Kanske testar en till då innan jag ger upp. Tack för tips!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Sveriges Radios Romanpris pågår