Murakami på ingående

Nu fick jag en påminnelse om mitt brev som ligger på utlämningsstället. Tjoho! Även om jag helst läser I en klass för sig både hemma och på bussen just nu så vill jag ha japanen hemma och redo, gillar att spana in böcker jag ska läsa i förväg.

När jag var liten och skulle ha nåt att läsa gick jag till vårt "bibliotek" och la huvet på sne och ögnade igenom bokryggarna tills jag hade valt. Suck, skulle vara skönt med lite ordning och reda i bokhyllorna. (Fast jag behöver fler för att det ska ske.)

80 % av mina pocketböcker har jag i alla fall uppställda tillsammans i bokstavsordning efter författare. En "book rainbow" är inget för mig, men rätt kul och imponerande att se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår