Räntar långsamt

Jag har börjat på så många böcker på sistone att det räntar långsamt, särskilt som jag surfat mycket när jag varit ledig. ("Surfat" låter så planlöst förresten, som om man inte vet vad man letar.) Men i går läste jag en sväng i min engelska bok igen, och den är både bra och riktigt lättläst, är så nöjd över att jag valde den.

Sen vill jag så gärna fortsätta läsa Per Hagmans bok Vänner för livet, men den är så tjock så jag ser inte när det skulle bli av. Och inte att förglömma att jag skulle ha första delen av Proust som sommarprojekt. Det är sommar nu!

Kommentarer

  1. Proust, just det, han skulle ju jag också ta itu med. Hur ska man hinna med alla böcker man vill läsa?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår