Beställningsbekännelse

Ja. Jag hittade en lagerrensningssida på en internetbokhandel nära mig. (Och dig.) Vips var det 6 böcker på väg till mig. 172 kronor. Billigare än bokrea faktiskt. Ändå kände jag nu när jag stod och skulle leta två böcker (hittade båda!) i mina bokhyllor att nu räcker det kanske. Det kanske faktiskt är fullt här nu.

Åtminstone skulle jag kunna försöka att inte köpa en bok förrän jag faktiskt tänker läsa den. Fast jag vet ju hur vi är, vi som gillar böcker. Vi gillar själva böckerna också, inte bara att läsa dem.

Tänkte att det kan få komma en fin bild på hela högen med böcker när den väl har kommit. Så vad jag köpte får ni veta då.

Kommentarer

  1. Visst är det hemskt. Gjorde själv en beställning på sex nya böcker i söndags. Böcker som jag egentligen alls inte behöver, men sedan när har bokinköp behövt behövas. Förutom själva behovet att köpa dem då.

    SvaraRadera
  2. Såå sant, och så skönt att läsa. Just nu befinner jag mig på landet, men jag längtar till jag kommer hem och får packa upp mina fina böcker.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår