Ny bussbok i morgon

Auster är utläst och jag är så, så förtjust. Men nu måste jag ha en ny bussbok i morgon bitti. Just nu ligger Oates bra till, med Älskade syster, men helst hade jag nog valt en mer lättsam bok. Fast jag vet inte riktigt om jag har någon - i pocket vill säga.

Jag håller sedan lång tid på att möblera mina nya hyllor och sätta böcker i ordning, på inbundna romaner börjar jag få struktur, och det är otroligt skönt och ser snyggt ut. Men pocketen har jag inte fått fason på, och jag började i dag fundera på om de ska få annan plats. Hur som helst, mer än hälften ligger fortfarande i höga staplar och det är svårt att få en översikt. Svårt att välja!

Kanske Oates ändå. Jag går och kikar på högarna nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår