Tips: pocketar på Bokus

Man kan köpa 3 pocketar för 99 kronor på Bokus, riktigt bra titlar, många från förlaget Sekwa. Jag har flera av dem, så jag kommer inte köpa nåt... tror jag. Har ju varit intresserad av Upptäckten av currywursten av Uwe Timm länge.

Det ni måste välja om ni handlar är Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska, noveller av Claire Castillon. Bäst, bara bäst. Den röda soffan av Michèle Lesbre, också en favoritbok.

Delphine de Vigan är en sån författare som jag tror på, och ska läsa Underjordiska timmar när jag lyckas klämma in den. Vänta nu, Andres Lokkos pocketar, åh! Och mer av Claire Castillon. Pust, vi får se hur det här går nu.

http://www.bokus.com/cgi-bin/P_campaign_show.cgi?c_id=95850


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår