Bokhösten närmar sig

Eller ska man kanske säga att bokhösten börjat? Ja, det har den nog. Men jag väntar nu på en bok som kommer i oktober, så jag har siktet lite längre bort. Ulrika Haller som gjort den fina Smarta sötsaker kommer då med en matbok, Good Mood Food, den är jag intresserad av. 

Och så snubblade jag över info om en ny matbok om rå mat, s.k. rawfood gissar jag, men den verkar ha blivit försenad i utgivningen. Den bevakar jag nu på Bokus så jag inte ska missa den, Rå mat av Linda Nilsson. 

Måste också tipsa om en roman som kommer i nytryck i pocket nu alldeles de närmaste dagarna, I museets  dolda vrår av Kate Atkinson. Jag läste den för länge sedan men blev nu sugen på att göra det igen när jag blev uppmärksammad på att den kommer tillbaka i tryck. Kul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår