Vill köpa:

Dessa böcker vill jag galenshoppa utan att tänka på betalning och andra följder i samma stil:

*Löparens hjärta av Markus Torgeby (apropå skogstemat i mitt förra inlägg)
*Linjen av Elise Karlsson
*Swamplandia! av Karen Russell
*Sally Voltaires mat
*Soda, lemonad och snacks (den kommer i lågprisutgåva, jag kanske slår till då, fast visst är det den inbundna som känns fin och riktig)

Och så några pocketböcker:
*Främlingens barn av Alan Hollinghurst
*Högre än alla himlar av Louise Boije af Gennäs
*Thomas Pikettys Kapitalet av Jesper Roine (svenskt urval)

Minns mig som en ängel av Kristina Appelqvist behöver jag inte köpa som pocket, för den inhandlade jag just som e-bok för 15 kronor på Dito! Alltid något.

Kolla omslaget på Swamplandia!. Vill haa. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår