Halv åtta hos mig

När klockan blir halv åtta så blir det kluvet hos mig. Ska jag lyssna på radioföljetongen eller se tv-serien The Big Bang Theory? Det är en av mina favoritkomediserier. Och radioföljetongen är alltid så bra. I dag började ungdomsromanen Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld. Eftersom jag var ute på hundpromenad så var tv:n inget alternativ, och jag lyssnade. Men mja, trots att jag har hemma och testläst några sidor av Hål i huvudet av samma författare, så fastnade jag inte lika mycket för början av denna bok. Men helt säkert kommer jag lyssna alla promenader som jag är ute just den tiden.

Jag får väl varva, är jag inne är det tv som gäller, och ute radio. Enkelt beslut.

Nu längtar jag efter min Falkenlandbok, har nog endast ca 20 sidor kvar av Släggan och städet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Borttappad kommentar

Sveriges Radios Romanpris pågår